czwartek, 1 sierpnia 2013

Zakupy z aromatella.pl :)

W dniach 20-30 lipca aromatella.pl miała urlop i aby wynagrodzić nam ten mały przestój mogłyśmy korzystać z rabatu -20% na wszystko.
Chyba nie byłabym sobą, gdybym nie skorzystała zwłaszcza, że na produkty Bomb Cosmetics czaję się od dawna, a powstrzymywały mnie tylko bądź co bądź średnie ceny.
Znowu muszę pochwalić sklep internetowy za szybką przesyłkę oraz gratis.

Do koszyczka powędrowało:



Masło do ciała Angel's Delight






Gratis w postaci kawałeczków mydełek :) 




Największa radość miałam podczas otwierania paczki i wyciągania tych przepięknych skarbów.
Pierwsze wrażenia są takie (dostałam paczuszkę już wczoraj), że rozplątywacz jest boski, babeczki do kąpieli śmiesznie maleńkie, a masełko do ciała zachwyciło mnie bardzo delikatnością zapachu (niestety nie mogę umieścić linka, ponieważ zniknęło ze stronki aromatelli.
Nie mogę się doczekać, kiedy będę mogła się z Wami podzielić moimi przemyśleniami na temat Bomb Cosmetics i granulek.

Jeśli chcecie zrobić zakupy na aromatella.pl Agatha z bloga AgathaLover postarała się dla Was o 7% zniżki do 7 sierpnia :)
Miłych zakupów życzę!

3 komentarze:

  1. Niesamowite rzeczy :) Coś mi sie wydaje, że używanie będzie baaardzo przyjemne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne są te granulki kupicie to zobaczycie gorąo polecam szczególnie ;czarna orchidea,białe piżmo,anioł stróż,gwiazdka z nieba,wróżkowy pył,anielskie skrzydła nie polecam; azyl,charmonia,anielskie sny

    OdpowiedzUsuń