sobota, 14 grudnia 2013

Dzień Darmowej Dostawy 2013 - moje zakupy

2 grudnia znowu obchodziliśmy Dzień Darmowej Dostawy.
Na pewno każdy skorzystał ze swoich ulubionych sklepów.
Ja postanowiłam się ograniczyć z zakupami, więc przedstawiam moje skromne łupy.

1. Szczotka Ceramic-Ion T55 mm Olivia Garden - idealna do modelowania włosów, brakowało mi tego rozmiaru do kolekcji. Zamówiłam na stronie LokiKoki za 56zł.
2. Herbatki Pukka, zamówiłam sobie dwa rodzaje na spróbowanie: Cleanse oraz Love - Organeo po 22,50zł za jedno opakowanie.
3. W sklepie Aromatella kupiłam standardowo woski oraz kule musujące do kąpieli. Woski wybrałam tym razem sojowe o zapachach Creme Brulee i Jabłkowy Strudel. Jeśli chodzi o umilanie kąpieli: mini pączek maślany Choccy Woccy, musująca kula do kąpieli Wymarzony Prezent oraz musująca kula Owocowa Fontanna. Woski kosztują 7 zł, kule 12zł. 
4. Nie mogłam nie skorzystać z okazji i nie zamówić mojego ulubionego top coatu. Na stronie Golden Rose zaopatrzyłam się w 3od razu w wersji mojej ulubionej Quick Dry. Śmieszna cena 8,50zł



2 komentarze: