wtorek, 18 lutego 2014

Projekt denko styczeń 2014

Uf, nareszcie mam za sobą ostatni egzamin tej sesji i mogę w pełni poświęcić się blogowaniu.
Dziś na tapecie moje zaległe styczniowe denko, a produkty są warte uwagi.



Nietypowo zacznę od próbek. Jakiś czas temu zamówiłam zestaw próbek Natura Siberica. Zdążyłam zużyć już odżywkę (ładnie wygładza), mleczko do ciała (bez szału) i szampon "bez łez" - całkiem fajny. Oprócz tego krem BB Skin 79 z wydzieliną ślimaka - kupię pełnowymiarowe opakowanie. Krem do stóp Hudosil jakoś przeszedł bez echa :).


Alverde masło do ciała miodowy melon - masła z Alverde są moimi ulubionymi. Jest to kolejna jego wersja, która bardzo przypadła mi do gustu. Cudownie nawilża, ale uwaga: długo się wchłania. Kupię ponownie. Następca: Soraya balsam do ciała czekoladowy
Biochemia urody masło ze skrzypem - fantastycznie sprawdziło się w pielęgnacji włosów na noc, ale niestety nie jest już dostępne. Kupiłabym ponownie.


Green Pharmacy żel do higieny intymnej - żel jak żel, nie podrażnia w każdym razie. Może kupię ponownie.
Palmolive aromatherapy morning tonic - absolutnie zachwycający zapach, wielka szkoda, że został wycofany ze sprzedaży już. Kupiłabym ponownie. Dla zapachu. Następca: Palmolive z algami morskimi


Love2mixOrganic szampon z efektem laminowania - efektu laminowania jakoś nie zauważyłam, ale na pewno włosy nie były nim przesuszone. Lubię za delikatne mycie. Kupię ponownie. Następca: Love2mixOrganic przyspieszający porost włosów.
Alterra Sensitiv Shampoo - szampon poprawny, ale bez szału. Czasem podrażniał mi jednak skalp, mimo jego "delikatności". Może kupię ponownie.


Oriflame podkład dotleniający - jeden z moich ulubionych podkładów. Miałam w odcieniu Porcelain. Idealny dla jasnych cer, nie wpada w różowe tony. Faktycznie jakby nawilża i jest przy tym trwały. Polecam. Może kupię ponownie
Ekologiczny hydrolat z róży białej - piękny zapach, zawsze hydrolatem spryskuje twarz przed kremem. Kupię ponownie. Następca: BU hydrolat oczarowy


Znany już mój ulubiony zestaw "soczewkowy". Polecam szczególnie ten płyn z Rossmana. Następca: te same soczewki z płynem Clean Active (nowa pojemnosc aż 600 ml!)


BeBeauty sól do kąpieli - używam tylko do kąpieli stóp. Uwielbiam za relaksujący zapach lawendy. Na pewno kupię ponownie. Następca: BeBeauty kwiat lotosu.
Elmex - niezawodny dla wrażliwych zębów. Polecam. Kupię ponownie. Następca: Oriflame pasta


Oriflame Activelle cotton dry deodorant - niestety dezodorant bez szału, zostawiał białe plamy w przeciwieństwie do jego srebrnego odpowiednika. Nie kupię ponownie. Następca: Fa 72h
Yankee Candle Midnight Jasmine - jeżeli lubicie zapach jaśminu to ten wosk jest po prostu dla Was stworzony. Jeśli Was męczy to radzę omijać szerokim łukiem, jest bardzo intensywny :) Nie kupię ponownie.
Hudosil Hud Salva - miałam próbkę 15 ml, a wystarczyła mi na bardzo długo. Dobrze nawilża i chroni suche miejsca. Kupiłam ponownie wersję 100 ml na Targach.


Bielenda maseczka efekt liftingu wolumerycznego - niestety nie zauważyłam spektakularnych efektów. Nie kupię ponownie.
Ziaja maska oczyszczająca - bardzo lubię zapach tej maseczki, działanie oczyszczające również widoczne. Kupię ponownie.


2 komentarze:

  1. Spore denko :) Ale w sumie znam tylko sól z biedronki :) blogosfera zaczyna odżywać po sesji :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Sporo tych kosmetyków u Ciebie ;) Zainteresował mnie krem z wyciągiem ze ślimaka;)

    OdpowiedzUsuń