piątek, 29 sierpnia 2014

Małe zamówienie: Makeup Revolution !

W związku z tym, że w drogerii ekobieca jest obniżka do końca sierpnia na kosmetyki Makeup Revolution (-20%), nie mogłam nie skorzystać.
WRESZCIE
mam te kolory, te cienie, te paletki <3
Paczka przyszła szybciutko, bo już wczoraj (tj. w środę), ale nie miałam czasu napisać- licencjat i te sprawy.


Oczywiście nie byłabym sobą, gdybym nie skusiła się jeszcze na rozświetlacz. 



A tak paletki prezentują się z bliska (aparat świetnie oddał kolory)


ICONIC 1


ICONIC 2


ICONIC 3


Oraz przecudnie robiący taflę na polikach rozświetlacz w kolorze Peach Lights


A teraz moja opinia/pierwsze wrażenie.
Na początku byłam nieco zawiedziona i zamsucona.
No bo jak to? Takie to tandetne jakieś, to opakowanie...
Plastik powiem Wam, chyba najgorszego gatunku. Na dniach te opakowania rozwalą się w zawiasach.
Ale wnętrze... uwiodło mnie doszczętnie!
Te cienie są cudnej jakości.
Najwyższej.
Na pierwszy rzut zrobiłam makijaż najnowszym wynalazkiem, czyli Iconic 3 (najnowszym wedle Urban Decay Naked 3 oczywiście):












Szału jak dla mnie nie ma, ale to po prostu nie te kolory mi w duszy grają (chociaż fiolet sam nie wie, czy wydobywać niebieskości z mojej tęczówki, czy jednak podkreślać zieleń :)) ).

Dzisiaj zmalowałam makijaż Iconic 2 i to był strzał w dziesiątkę. Kolor drugi od lewej jest zachwycający. Maty też świetne. 

Ja pewnie będę najwięcej korzystać z Iconic 1 i 2, 3 zostanie raczej na śluby lub gdy wdzieję coś w różu :)

Jeszcze zdjęcia rozświetlacza na policzku:




Zamówienie zrobiłam duże (dla mamy zapas podkładów Max Factor na cały rok) i dostałam gratis: rajstopy w spray W7. No nie powiem, na pewno się przyda, ale komentarze są średnie na ich temat.

W woreczku strunowym są dwie maleńkie kapsułki GAL z Q10 - dla wypróbowania, ponieważ zwykłe kapsułki dermoGal dla mnie śmierdzą grzybami/mokrym psem.




Musze powiedzieć, że wcześniej zamawiałam z kosmetyków z ameryki, i przy okazji kliknęłam pomadkę Makeup Revolution w kolorze Bliss. Jednak mnie zachwyciła trwałością i domawiam jeszcze 5 innych kolorków :) 
Spieszcie się, póki trwa promocja.

15 komentarzy:

  1. Hej! Trochę świecące te cienie, ale bardzo ładnie wyglądają do niebieskiej tęczówki, którą sama posiadam :)) Muszę się tej marce bliżej przyjrzeć :D Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. trochę świecące, ale to mile urozmaicenie niż same maty i maty wokoło ;)

      Usuń
  2. Paletki są nieziemskie, mają przepiękne kolory :) rozświetlacz faktycznie robi ładną taflę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też już m,am też już mam! i kocham. Folia to jest cudne cudo po prostu!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie nie zamówiłam folii, ale nie kuszą mnie ostatnio takie pojedyncze cienie, wolę kilka kolorów w jednej palecie, wygodniej się to pakuje i używa na sesjach

      Usuń
  4. Piękne paletki. Bardzo mnie kuszą ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne palety!! Ja też chcę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. :O boskie, ciąż bardziej chce te paletka :D ale najpierw muszę pozbycie swoich zapasów, których nie używam ;) tak wiec zapraszam do siebie na wyprzedaz ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja jakoś w zeszłym miesiącu kupiłam paletkę Revolution ale zdecydowanie bardziej kolorową :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Korci mnie, żeby coś sobie zamówić...

    OdpowiedzUsuń