sobota, 15 listopada 2014

Zakupy rosyjskie - Skarby Syberii

W związku z topniejącymi zapasami szamponów do włosów (ostatnia butelka z Biodermy mi pozostała - o zgrozo robiąca okropne siano na głowie) musiałam poczynić szybciutko zakupy uzupełniające, a dodatkowo skorzystałam z promocji:
  • darmowa wysyłka przy zakupach powyżej 100 zł (paczka szła tydzień, ale już to przemilczę)

oraz 
  • za każde 30 zł gratis w postaci glinki, kremiku lub saszetki z Bani Agafii


Moje całe zakupy:



  • Natura Siberica szampon do włosów farbowanych i zniszczonych "Ochrona i blask"
  • Love2mix Organic szampon z efektem laminowania
  • Love2mix Organic szampon stymulujący wzrost włosów
  • Planeta Organica szampon z organiczną oliwą z oliwek
  • Planeta Organica szamponz organicznym olejem rokitnikowym




  • Organiczna pasta do zębów Babci Agafii Propolisowa Złote Wybielanie
  • Miodowe mydło do ciała i włosów Bania Agafii
  • Baikal Herbals balsam do włosów suchych i farbowanych
  • Planeta Organica balsam do włosów na bazie organicznej oliwy toskańskiej




  • Regeneracyjny kompleks do włosów farbowanych i zniszczonych - ampułki
  • i gratisowe 4 glinki (ale przyznam, że liczyłam na 



Szampony z efektem laminowania, stymulujący wzrost i rokitnikowy mam po raz drugi. 
Jak na razie oczarowała mnie pasta do zębów, a reszta czeka na swoją kolej :)

3 komentarze:

  1. Ja dopiero zaczynam przygodę z Rosyjskimi kosmetykami :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szaleństwo:) Ja na razie zużywam zapasy a i tak moje włosy nie nadają się do eksperymentowania. Mam kilka sprawdzonych produktów i jak na razie przy nich zostane :)

    OdpowiedzUsuń