piątek, 7 grudnia 2012

DDD część 2 :)

Kolejne paczki do mnie przyjechały, zamówione oczywiście w Dniu Darmowej Dostawy 3 grudnia. 


W freezur.pl zamówiłam dla siebie Jaśminową maskę do włosów Kallos. Kosztowała 15 zł. Za 1000 ml produktu!



Nastepnie w goldenrose-styl.pl zamówiłam sobie dwa lakiery do paznokci oraz cień do powiek, podobno odpowiednik satin taupe z Maca. Na razie mogę powiedzieć tylko, że naprawde podoba mi się ten kolor i jest świetnie napigmentowany. Kosztował 8,90 zł, lakiery po 4 zł.






W snella.pl (matko, ile się naszukała tej strony, nie wysłali mi nawet maila o wysyłce, a przecież nie pamiętam wszystkich adresów, gdzie zamawiałam) kupiłam maskę mleczną z elastyną firmy BingoSpa. Po pierwszym użyciu jest bardzo zadowolona, zobaczymy jak dalej będzie się sprawować. Jest o połowę mniejsza od Kallosa.



Na koniec pokażę Wam lakier do paznokci, jaki zakupiłam w mintishop.pl. Co prawda kupiłam jeszcze jedną rzecz, lecz dotarła do mnie jakaś wadliwa, dlatego na razie próbuję to reklamować. Co więcej, na tym produkcie mi zależało najbardziej ze wszystkich zakupów w DDD :( Zobaczymy jaka będzie odpowiedź sklepu, na pewno się pojawi notka na blogu, mam nadzieję, że z pozytywnym wydźwiekiem. Lakier Flormaru Neon w kolorze 01 kosztował mnie 5 zł :)




Czekam jeszcze chyba tylko na rosyjskie kosmetyki. Sama juz nie wiem ^^

1 komentarz: