niedziela, 4 maja 2014

HAUL - Yankee Candle nowości Q2 2014

Nic tak mnie nie zachęca do zakupów jak darmowa dostawa.
Oraz nowe kolekcje wosków.
Skorzystałam z takiej w sklepie Goodies, przygotowanej na okres świateczny :)


Kupiłam nie tylko nowości z kolekcji Q2 2014, ale także poprzednie woski limitowane i mojego ulubieńca.


FIRESIDE TREATS to wosk, na który polowałam odkąd tylko się pojawił w kolekcji limitowanej Q3 2013. Stacjonarnie niestety nie udało mi się go kupić, a w pewnym momencie nigdzie go nie było nawet w internecie. Wielkie było moje zdziwienie, że jeszcze wystawiają go w Goodies. I ciągle jest dostępny, ponieważ wszedł do stałej oferty. 




SUMMER SCOOP - kolejny wosk, który kiedyś był w kolekcji limitowanej Q2 2013. Bardzo się cieszę, że go wrzuciłam do koszyka - zdąrzyłam już topić ten wosk i jest to podkręcona wersją Strawberry Buttercream, mniej słodka i bardziej orzeźwiająca. 



TURQUOISE SKY - Wosk ze stałej oferty, ale nie miałam go wcześniej i wybrałam w ciemno. Też już był w moim kominku i całkiem mi się spodobał. Jest rześki i lekko słonawy.



MARGERITA TIME - nie paliłam go jeszcze, ale przez folię pachnie bardzo intensywnie limonką.



SWEET APPLE - paląc ten wosk spodziewałam się zapachu raczej kompotu niż prawdziwie słodkiego jabłuszka. Wyobraźcie sobie najbardziej słodkie jabłko jakie jadłyście i to jest właśnie ten zapach.



ORANGE SPLASH - mam bardzo duże oczekiwania względem tego zapachu :)



BABY POWDER - mój niekwestionowany ulubieniec, po raz drugi kupiłam ten wosk :) Cudo.




A jakie są Wasze ulubione woski Yankee Candle? Piszcie, pewnie następnym razem będą w moim koszyku :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz