czwartek, 29 maja 2014

Zakupy Fresh&Natural

Nic tak nie zachęca do zakupów jak promocja. A zwłaszcza -50% od ceny regularnej.
Nie wiele się zastanawiając kliknęłam parę rzeczy w nowym sklepie z kosmetykami naturalnymi Fresh&Natural. Nie ukrywam, że do zakupów (a raczej mojego chłopaka, bo to prezent:)) skusiła mnie także wizyta jednej z założycielek firmy u Karoliny Gołębiewskiej na kanale Stylizacje2 na youtube.com

Wybrałam sobie dwa peelingi, jeden solny, jeden cukrowy, oraz dwa balsamy do ust.






Wybrałam cukrowy peeling malinowy oraz solny owocowy.
Jestem już po użyciu każdego z nich i malinowym jestem zachwycona. Mocny ździerak.
Tak jak dziewczyny mówiły, solny jest bardzo łagodny, niestety zapach opisywany na stronie jako "intrygujący dojrzałych owoców" dla mnie pachnie/śmierdzi owocami zepsutymi.




Z balsamów do ust skusiłam się na czekoladowy i pomarańczowy.
Używam obecnie czekoladowego i jestem zachwycona. Treściwy i smaczny.


Na pewno pojawią się recenzje, a ja czekam na nowe linie zapachowe :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz