poniedziałek, 19 maja 2014

Projekt denko KWIECIEŃ 2014


Zapraszam na zdenkowanych kwietniowych. Zauważyłam, że ostatnio zużywam coraz mniej rzeczy, co mnie ogromnie cieszy. Oznacza to, że wszystkie butelki, w których były jakieś resztki, zostały opróżnione i teraz pokazuję tylko to, co zostało zużyte od początku do końca, bez żadnych przerw na wypróbowanie innego produktu.


1. Balea odżywka do włosów farbowanych - jak na odżywkę bez sylikonów, zachowywała się co najmniej dziwnie. Bardzo obciąża włosy i sprawia, że szybciej się elektryzują. Nie kupię ponownie.
2. Isana odżywka bez spłukiwania - coś bardzo słabego, zero działania, za to obklejenie włosów. Później stosowałam tylko przed myciem. Nie kupię ponownie.


3. Palmolive żel Ayurituel joyous - niestety bardzo wysuszył mi skórę, pomimo pięknego zapachu nie kupię ponownie. Do tego niewydajny.
4. Yves Rocher mleczko do suchej skóry z masłem karite - niestety bardzo się zawiodłam na tym balsamie. Wydajność jest tragiczna.... A kosmetyk nie jest tani. Nawilżenie nie jest na poziomie, którego oczekiwałam po maśle karite. Nie kupię ponownie.


5. IsaDora Big Bold Mascara - bardzo dobra maskara. Dostałam ją w Kissboxie dawno temu. Nie wykorzystałam całej, ale wyrzucam, ze względu na termin ważności. Nie kupię ponownie ze względu na cenę.
6. Rival de Loop kapsułki Anti-Age - moje ulubione kapsułki z olejkiem. Stosuję od czasu do czasu na twarz. Kupię ponownie.
7. Alverde Aqua peeling - bardzo delikatny peeling, przyjemnie pachniał. Nie złuszczał mocno, ale było to wyczuwalne. Kupię ponownie.


8. Zmywacz do paznokci Bielenda - okropnie śmierdzi, nie kupię ponownie.
9. Wysuszacz do paznokci quick dry Golden Rose - mój ulubieniec, świetnie nabłyszcza i wysusza, na pewno kupię ponownie.


10. Ziaja kuracja łagodząca zmiany trądzikowe - całkiem dobry krem, nawilża. Kupię jednak na pewno zielonego brata.
11. Bandi krem na dzień FitoCare - na pewno stanowi dobre uzupełnienie do kuracji przeciwzmarszczkowej na noc. Nie przewiduję jednak zakupu.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz