sobota, 25 maja 2013

Zakupy Rossmann -40%

Oczywiście musiałam ulec tej cudownej promocji jaką jest promocja w postaci minus 40% na wszystkie kosmetyki kolorowe i pielęgnację twarzy.
Starałam się ograniczyć, więc kupiłam tylko to co niezbędne :)



1) Żel do mycia twarzy Lirene - to będzie moje drugie opakowanie, bardzo lubię używać go codziennie rano (6,59)
2) Odżywka do włosów suchych i zniszczonych Isana z bawełną - nowość, miałam wcześniej żółtą wersję, ale mi się nie sprawdziła, dam jednak szansę nowości (5,69)
3) Maseczka do twarzy truskawkowo-waniliowa Rival de Loop - też chyba nowość, wcześniej jej nie widziałam, a wersję z migdałami i oliwkami uwielbiam (0,99)


4) Eyeliner żelowy Maybelline - mój liner z Essence już jest nieco stary i wyschnięty i długo czekałam na jakąś promocję właśnie na ten (20,39)
5) Zestaw: podkład lasting performance MaxFactor oraz tusz 2000calorie - jeden jedyny taki sobie siedział na półeczce, kolor na razie jest nieco za ciemny, ale będzie w sam raz na lato i wczesną jesień (29,99)


6) Kapsułki Rival de Loop Hydro - już kilka razy je miałam, a teraz skusiła mnie okazyjna cena no i działanie oczywiście (4,19)
7) Rimmel Apocalips - w kolorze Stellar, jestem nim zachwycona (14,39)


8) Balsam do ciała Neutrogena z maliną nordycką - potrzebowałam na szybko coś mocno nawilżającego, ponieważ mój obecny balsam bardzo mnie zawiódł. Malinka nordycka super nawilża i lekko natłuszcza pozostawiając delikatny film na skórze co bardzo lubię (6,59)


2 komentarze:

  1. Fajne zakupki :)co to za kapsułeczki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo nie drogie z Rossmannowskiej firmy. Można stosować w kuracji 7 pod rząd albo w razie potrzeby :) Są troszkę tłuste, ale pozostawione na noc świetnie się wchłaniają i rano skóra jest pięknie zregenerowana. Polecam, szczególnie wersję hydro, jest jeszcze chyba przeciwzmarszczkowa i są to żółte kapsułki :)

      Usuń