czwartek, 23 maja 2013

Zakupy z Korei

Na kremy BB zapanował szał mniej więcej zeszłej wiosny/lata. Na zbliżające się lato postanowiłam zainwestować w prawdziwe, koreańskie kremy BB. Jestem bardzo zadowolona z szybkiej jak na tę odległość przesyłki (ok. tygodnia) oraz gratisów. Sprzedawca na ebay u którego się zaopatrywałam w te cudowności to ideaseller_kr i mogę go naprawdę polecić.


Moje zakupy obejmują:
Super Beblesh Balm Triple Functions SPF50+ PA+++ (skusiłam się właśnie ze względu na bardzo wysoką ochronę zarówno przed UVB ale przede wszystkim UVA)
Skinfood Good Afternoon Berry Berry Tea BB Cream SPF35+ PA++ (z myślą o jesiennych miesiącach)
Snail Recovery GEL cream (cudo z ekstraktem z wydzieliny ślimaka 74%)




Zaskoczyła mnie ilość oraz jakoś gratisów jakie otrzymałam. Wkońcu moje zakupy nie były jakieś spektakularne. Dostałam dwie maseczki Vanedo (jak widać jedna już była w użyciu i jestem zachwycona, sprawdziłam i 30 wybranych maseczek kosztuje ok 70 zł, więc chyba się skuszę).



oraz 3 próbki kremików z tej samej firmy. Wypróbowałam już kremik VIP Gold i taka mała saszetka wystarczyła mi aż na 3 razy.



Możecie się spodziewać recenzji za ok. miesiąc, gdyż w obecnych warunkach dużego nasłonecznienia mój pomarańczowy BeBlesh Balm idzie w ruch codziennie :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz