niedziela, 24 listopada 2013

Wieczór z pomarańczową nutą

Nadszedł czas, gdy pogoda zniechęca do wychodzenia z domu. Zwłaszcza wieczorami.
Jesienne wieczory lubię więc spędzać z pyszną herbatą otulona pięknymi zapachami.

Jeśli lubicie aromat pomarańczy, takiej świeżo rozkrojonej i wyciśniętej, to ten post jest dedykowany dla Was.
Bardzo lubię kosmetyki o tym zapachu, jak np. krem do rąk od Scandia Cosmetics, zakupiony na Targach.

Jeśli chodzi o świeczki mam dla Was dwie propozycje.
W Tk Maxxx dostępne są różnego rodzaju świeczki, ja znalazłam fantastyczną Copenhagen Candle Sweet Amber & Orange. Nie od razu mnie zachwyciła, ale przy drugim paleniu i po podcięciu knota daje naprawdę intensywny zapach.
Jeśli nie chcecie stawiać na świeczki polecam woski. Zapach pomarańczowy możemy odnaleźć np. w wosku Spiced Orange od Yankee Candle. Jest to orzeźwiający aromat pomarańczowy z delikatną tylko nutą przypraw.

Fantastycznym dopełnieniem chwili jest herbata w podobnym klimacie. Udało mi się kupić w Biedronce nowość i edycję limitowaną z serii Green Hills Rozgrzej się o smaku pomarańczy z cynamonem i gożdzikami. Jest rozgrzewająca i bardzo smaczna. 





2 komentarze: