piątek, 1 listopada 2013

Zakupy - Skarby Syberii

Nadszedł ten czas, gdy skończyły mi się wszelkie zapasy delikatnych szamponów do codziennego mycia włosów.
Zachęcona atrakcyjnymi cenami w Skarbach Syberii, postanowiłam zapasy uzupełnić i skusiłam się na kilka rosyjskich szamponów.
Przy okazji do koszyczka wpadły balsamy do włosów oraz słynna złota maska.

Moje nowe skarby:


Planeta Organica Balsam marokański do wszystkich rodzajów włosów -12,90
Love2mix Organic Szampon z efektem laminowania regeneracyjny do zniszczonych włosów - 12,90
Love2mix Organic Super intensywny szampon do wszystkich typów włosów - 12,90
Love2mix Organic Szampon nawilżający do suchych włosów - 12,90


Planeta Organica Szampon z organicznym olejem rokitnikowym - 13,90
Planeta Organica Szampon z organiczną oliwą z oliwek - 13,90
Planeta Organica Balsam do włosów na bazie organicznej oliwy toskańskiej - 13,90
Planeta Organica Balsam do włosów Aleppo odżywczy do wszystkich rodzajów włosów -12,90


Planeta Organica Ajurwedyjska Złota Maska "Gęstość i wzrost włosów" - 21,90


Jak widzicie ceny są bardzo atrakcyjne i mocno konkurencyjne.
Jeśli zastanawiałyście się nad kupnem rosyjskich kosmetyków, to właśnie teraz jest na to najlepsza pora :)

Nie mogę się doczekać użytkowania tych produktów, a przyszły do mnie w samą porę.



2 komentarze:

  1. Poszalałaś z tymi szamponami! :D
    U mnie jeszcze trochę poczekają na swoją kolej... Swoją drogą, ja zastanawiałam się nad czarną maską, ale najpierw chcę zobaczyć jak zareagują moje włosy na taki nowy front :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę zaszalałam, ale przynajmniej mam zapas na kilka miesięcy, ja używam tych delikatnych na co dzień, a myję włosy codziennie. Testowałam właśnie raz złotą, ale mnie nie powaliła.. zobaczę jak to z nią będzie, pierwsze wrażenie mizerne.

      Usuń