niedziela, 27 października 2013

Zakupy z Hebe, otwarcie w Bonarce.

Nie udało mi się być na otwarciu Drogerii Hebe na Floriańskiej, ale za to byłam w Bonarce w czwartek.
Bardzo miło byłe wręczanie kwiatków :)

Niestety, mała niemiła wiadomość: w Bonarce nie ma szafy Catrice a na Floriańskiej nie ma Misslyn.
Tak więc zmuszają nas do odwiedzenia dwóch Drogerii :) Co też zrobiłam w czwartek.
Skorzystałam jeszcze w sobotę, ponieważ była promocja na Catrice.

       Zakupy - zdjęcie zbiorcze z czwartku z otwarcia w Bonarce.
Było sporo specjalnie przygotowanych promocji, między innymi maska Kalos Keratin w cenie 8 zł, Elmex za 9 zł i maski Oriental Therapy koreańskie po 5 zł.
Obowiązywało -40% na Revlon oraz Misslyn. Skusiłam się na mój pierwszy Lip Butter w kolorze Sweet Tart. Z Misslyn kupiłam lakier Velvet Diamond 24 na spróbowanie, jeszcze nic nie miałam z tej marki.





W czwartek na tyle zdążyłam się zakochać w efekcie Lip Buttera, że odwiedziłam jeszcze Hebe na Floriańskiej (dobrze mieć zajęcia w centrum Krakowa :) ) i wybrałam wspólnie z panią z obsługi odcień Pink Lemonade. Przy okazji spodobały mi się matowe pomadki, ale na nie jeszcze przyjdzie pora. Lip Buttery kosztowały około 25 zł po obniżce, a więc bardzo korzystnie. 
W sobotę natomiast udało mi się kupić sławny podkład Catrice Photo Finish w kolorze Rosy Beige oraz nowość, rozświetlacz Made to Stay Lightlighter Pen w odcieniu 010 Eye Like!. Za oba produkty zapłaciłam 25 zł :)


Uwielbiam takie promocje i nie mogę doczekać się -40% w Rossmanie, o ile będzie :)

2 komentarze:

  1. O juz otworzyli w Bonarce i na Rynku, ale fajnie. Muszę przy okazji zajrzeć.
    Taka maskę i ja bym kupiła :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na Rynku super obsługa, polecam :) Opłaca się te maski bardzo.

    OdpowiedzUsuń