wtorek, 1 października 2013

Makijaż inspirowany Yves Rocher winter 2013 - Sleek Vintage Romance

Zachwycona fioletami z nowej palety Vintage Romance firmy Sleek postanowiłam szybko coś zmalować i sprawdzić potencjał nowych cieni.
Luźno inspirowałam się lookiem z zimowej kolekcji Yves Rocher 2013.












Użyłam:
1. Sleek paleta Vintage Romance: biały perłowy, złoto, fiolety (2 i 4 dolny rząd)
2. Turkusowa kredka Visions Oriflame
3. Clinique High Impact
4. Inglot róż w kremie 80
5. Pomadki Avon: Ultra Colour Wine with Everything, Ultra Colour Rich Fuchsia fame
6. Kobo Pure Pigment Liquid Base


I moja inspiracja:

Źródło


2 komentarze:

  1. Przepiękny makijaż:) a jak ocenisz paletkę Vintage Romance? Warto ją zakupić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo ją polecam, zwłaszcza dla miłośniczek fioletów. Mi brakowało takich w kolekcji.

      Usuń