wtorek, 15 października 2013

Pierwsze wrażenie - Put&Rub: Orzeźwiający Scrub Cukrowy oraz Otulający Balsam do rąk

Na swoje piąte urodziny marka Put&Rub by Kinga Rusin przygotowała dla nas dwie edycje limitowane
(mam nadzieję jednak, że zostaną z nami na dłużej niż tylko do końca roku).
Korzystając z kuponów w Twoim Stylu kupiłam produkty z 20% zniżką.

 ORZEŹWIAJĄCY SCRUB CUKROWY:

Put&Rub Orzeźwiający scrub cukrowy

Informacje od producenta:

Cukrowy scrub do ciała, o orzeźwiającym cytrusowo-ziołowym aromacie z nutą pomarańczy.
Cytrusowa, energetyzująca uczta dla zmysłów.
Scrub pilinguje, nawilża, poprawia wygląd skóry.
Nazywamy go "Twoja Nowa Skóra"!
Cukier trzcinowy złuszcza martwy naskórek i doskonale wygładza skórę. Tłoczone na zimno oleje i masła roślinne sprawiają, że skóra staje się miękka, nawilżona, natłuszczona i uelastyczniona. Pięknie wygląda i pachnie.
Cytrusowo-ziołowy ekoaromat orzeźwia.  
Po użyciu scrubu skóra staję się aksamitna, nie potrzebuje już użycia balsamu ani masła do ciała.

Kompozycja:
  • kryształki cukru trzcinowego *– złuszczają martwy naskórek i wygładzają skórę
  • oliwa i masło z oliwek* – wygładzają i koją
  • masło shea* – nawilża i zmiękcza
  • olej babassu* – uelastycznia, nawilża, jest naturalnym filtrem UV
  • masło z awokado * – natłuszcza i regeneruje, chroni przed czynnikami zewnętrznymi, w tym promieniami słonecznymi
  • masło kakaowe* – uelastycznia i koi podrażnienia
  • wosk pszczeli – uelastycznia i zmiękcza
  • naturalna witamina E* – wygładza, ujędrnia, natłuszcza i nawilża
  • inne roślinne substancje natłuszczające i  nawilżające*
*surowce naturalne z certyfikatem ekologicznym

Moje pierwsze wrażenie:

Uwaga, użyłam tego produktu jeden raz i przedstawiam tylko i wyłącznie pierwsze moja uwagi i spostrzeżenia na jego temat.
Kilka razy testowałam ten scrub na dłoni podczas wizyt w Sephorze, więc zakup był bardzo przemyślany.
Najbardziej zachęcił mnie zapach oraz konsystencja cukru w masłach i olejach.
Użyłam go na mokrą skórę, długo rozprowadzając i wmasowując w ciało. 
Stosowany w ten sposób scrub nie jest bardzo mocny, jego działanie ścierające określiłabym jako średnie w kierunku mocnego. Następnym razem koniecznie spróbuję zastosować go na sucho, aby poznać całość funkcji ścierającej.
Natomiast jeśli chodzi o nawilżenie i odżywienie to jestem ZACHWYCONA.
Już podczas masażu poczułam się otulona mocą maseł i olejków. Cukier się rozpuszcza zostawiając na skórze resztę dobroci.
To prawda, że nie trzeba używać już balsamu ani olejku. Skóra po osuszeniu jest gładka, miękka, nawilżona i odżywiona, na dodatek utrzymuje się na niej delikatny film.
Cytrusowy zapach również nie znika od razu. 

Jednym słowem: polecam i to bardzo.

Cena bez promocji: 89 zł za 500 g

Na zdjęciu widać drobinki cukru oraz masłową konsystencję:
Put&Rub Orzeźwiający scrub cukrowy


OTULAJĄCY BALSAM DO RĄK:

Put&Rub Otulający balsam do rąk


Informacje od producenta:

Balsam do Rąk zapewnia odżywczą pielęgnację i ochronę dla zmęczonej i suchej skóry dłoni.
Słodki relaks w domowym SPA.
Naturalne składniki użyte do skomponowania balsamu odżywiają, nawilżają, zmiękczają, rozjaśniają, koją i uelastyczniają skórę dłoni. Zapewniają ochronę przed czynnikami zewnętrznymi. Lekka, aksamitna formuła sprawia, że balsam świetnie się wchłania.
Słodki, otulający ekoaromat relaksuje zmysły i rozleniwia.

Kompozycja:
  • olej kokosowy* - nawilża, wygładza, łagodzi
  • masło awokado* – natłuszcza i regeneruje i chroni
  • ekstrakt z cytryny* – rozjaśnia i odkaża skórę
  • masło z oliwek* – wygładza i koi
  • kwas hialuronowy* – nawilża i chroni
  • naturalna witamina E* – wygładza, ujędrnia, natłuszcza i nawilża       
  • inne roślinne substancje natłuszczające i  nawilżające*                      
*surowce naturalne i z certyfikatem ekologicznym


Moje pierwsze wrażenie:

Na tym produkcie również się nie zawiodłam.
Spodziewałam się dobrego nawilżenia, pięknego zapachu oraz długiego wchłaniania kremu w dłonie.
Moje oczekiwania zostały spełnione.
Krem stosuję raz dziennie na noc.
A otulający zapach otula mnie do snu:)

Cena bez promocji: 45 zł za 100 ml


 Konsystencja widoczna na zdjęciu jest gładka, zbita i niezbyt leista. Balsam szybko się rozprowadza.
Put&Rub Otulający balsam do rąk


Kosmetyki gorąco polecam (zwłaszcza w dobrej promocji).
A do firmy apeluję, aby edycja limitowana weszła na stałe do oferty Put&Rub.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz