wtorek, 30 lipca 2013

Nudziakowo - Essie Mamba

W okresie szału na lakiery Essie kupiłam kilka kolorów dla siebie.
Nie uważam je za jakieś rewelacyjne pod względem trwałości, ale na plus dla nich jest na pewno różnorodnośc odcieni.
Dziś na paznokciach mam kolor Mamba, jest to Essie z klasycznym (malutkim) pędzelkiem, kupiony rok temu w Tkmax. 
Mamba to beż z domieszką brudnego różu, czyli typowy nude.
Ładnie błyszczy, ale lubi bąbelkowac na płytce paznokcia i podkreśla jej niedoskonałosci.
Krycie też jest średnie, na zdjęciach prezentuję dwie warstwy.





Niestety jest to jeden z gorszych egzemplarzy, jeśli chodzi o lakiery Essie. 
Na pewno zależy to od koloru, ponieważ z innych jestem całkiem zadowolona.
Mamby nie polecam :)

2 komentarze:

  1. nie znam tego koloru ale srednio mi sie podoba juz z samych zdjec . ogolnie to lubie tą firme, mams ama duzo fajnych kolorkow z tej firmy i jestem zadowolona ja i moje klientki ;).
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety trzeba właśnie uważać z kolorami, ten dobrze wyglądał tylko w buteleczce :)

      Usuń