piątek, 15 listopada 2013

Brokatowy top coat OPI Polka.com oraz Flormar 446

Swój pierwszy lakier OPI kupiłam niedawno, podczas Targów Kosmetycznych w Krakowie.
Kolor Polka.com pochodzi z kolekcji Euro Centrale Collection for Spring/Summer 2013.
Nie jest to kryjący lakier, ale pełni rolę brokatowego top coatu.
W bezbarwnej emalii zatopione są brokaciki fuksjowe, niebieskie oraz ciemnofioletowe oraz mniejsze drobinki w tych samych kolor.
Bardzo spodobał mi się duży, elastyczny pędzelek oraz chropowato-matowa struktura zakrętki, lakierem dobrze się maluje i dobrze trzyma się go w dłoni.
Aha, i zapłaciłam za niego aż całe 10 zł.

Lakier z Flormaru posiadam za to ponad rok i tak jak inne z tej firmy, a są to moje ulubione lakiery, jest rewelacyjny pod względem krycia, schnięcia i konsystencji.
Kolor jest specyficzny i ciężko dokładnie go nazwać. To coś pomiędzy fioletem a barwą pochmurnego nieba.

Próbowałam już OPIka na różach i czerniach, ale zdecydowanie najlepiej pasuje właśnie z Flormarem 446.








2 komentarze: