piątek, 24 października 2014

Projekt denko wrzesień 2014

Październik upłynął mi pod znakiem powrotów: na studia i  na dobre do salonu jako asystentka stylisty. 
Może przyszedł też czas powrotu do regularnego blogowania? Mam taką nadzieję.

Mam dziś do uzupełnienia zaległy projekt denko sprzed aż 24 dni - wrześniowe.

Wszystkie zużycia:


I mini recenzje:


1. Syoss suchy szampon - niewydajny, a na dodatek mocno bieli moje ciemne włosy. Nie kupię ponownie.
Następca - Batiste szampon do włosów ciemnych.
2. Balea odżywka z figą i perłą - zdecydowanie jedna z moich ulubionych odżywek. Świetnie wygładza, wyraźnie odżywia i przede wszystkim nawilża, i to bez silikonów. Na dodatek mega tania. Kupię ponownie.
Następca - Balea odżywka z mango
3. BeBeauty sól trawa cytrynowa - wszystkie je lubię jednakowo, ta była świetna na lato. Kupię ponownie. 


4. Organic Shop tangerine&shea - rewelacyjne masło do ciała. Zużywałam je ponad 1.5 miesiąca. Mega gęste, pachnące i odżywcze. Wydajność bardzo na plus. Kupię ponownie.
Następca - Balea Kakaobutter
5. L'biotica Biovax keratyna + jedwab - na moich pofalowanych włosach nie działała zbyt dobrze, ale po keratynowym prostowaniu sprawdza się fantastycznie. Zdecydowanie kupię ponownie, aby uzupełniać ubytki keratyny we włosach.
6. Alverde delikatna emulsja rumiankowa - zawiodłam się na niej niestety. W przeciwieństwie do swojej poprzedniczki, emulsji z nagietkiem, nie radzi sobie za dobrze ze zmywaniem makijażu, a tego oczekuję od żelu do mycia twarzy. Używałam jej więc do porannego oczyszczania twarzy. Nie kupię ponownie (a mam niestety jeszcze jedną w zapasie).
Następca - Alverde 3w1 pianka jabłkowa


7. Bania Agafii momentalna maska do włosów - lubię się z tymi saszetkami bardzo. Maseczka przypadła mi wyjątkowo do gustu. Ładnie wygładza i nawilża włosy. Kupię ponownie.
8. Apteczka Babci Agafii serum po 35 r.ż. - rozczarowanie roku. Serum zepsuło się mniej więcej w połowie użytkowania i niestety było już nie do użycia (zmiana zapachu bardzo niepokojąca). Nie kupię ponownie, pomimo cudownego działa na początku.
Następca - Biochemia Urody serum z wit. C
9. Oriflame Optifresh pasta wybielająca - moja ukochana pasta od lat. Kupię ponownie.
10. Sephora miniperfumy zielona herbata z cytryną - o dziwo są bardzo wydajne, a zapachów jest wiele do wyboru. Zielona herbata była bardzo odświeżająca i serdecznie ją polecam. Kupię ponownie jakiś inny zapach.
11. Rimmel Stay Matte w kolorze Transculent - bardzo dobry puder, ale niestety niezbyt wydajny. Niezły jeśli chodzi o szybkie przypudrownie, ale też mocne zagruntowanie podkładu pędzlem. Kupię ponownie na promocji w Rossmanie lub Hebe :)
Następca - Biochemia Urody puder bambusowy.


Pustych opakowań z miesiąca na miesiąc coraz mniej, ale za to prawie wszystkie są na zielono. To lubię :)

2 komentarze:

  1. Balea faworyt w pielęgnacji włosów. Szampony i odżywki... Uwielbiam. Również bardzo lubię żele pod prysznic :))

    OdpowiedzUsuń
  2. kosmetyki rosyjskie coraz bardziej kuszą..
    a sól z biedronki też lubię. najbardziej wersję różową

    OdpowiedzUsuń