piątek, 21 listopada 2014

Zbliża się... święto zakupoholiczek, czyli Dzień Darmowej Dostawy! :)

Już za dziesięć dni w sferze internetowych zakupów mamy małe święto - Dzień Darmowej Dostawy.
Rzecz jasna nie wszystkie sklepy biorą w nim udział - listę sklepów znajdziecie na stronie DDD
Przedstawię Wam moją listę bardzo prawdopodobnych zakupów 2 grudnia, ale lista ciągle się tworzy :) 


1. Od dwóch lat regularnie korzystam w tym dniu ze sklepu Golden Rose. Polecam zwłaszcza utwardzający lakier ochronny Quick Dry Top Coat. Wiele dobrego mówi się w tym roku o matowych pomadkach tej firmy, wobec tego niewykluczone, że choć jedna wpadnie i do mojego koszyka.




2. Tym razem nie sklep, lecz konkretny produkt, w którym zakochałam się w moim miejscu pracy - mowa o ampułce Alfaparf regenerującej. Jest to fantastyczny produkt, bez spłukiwania, a więc czas działania na włosach jest dłuższy niż przy standardowych ampułkach, które miesza się wraz z maską.


3. W zeszłym roku po raz pierwszy zamówiłam herbatki Pukka i przepadłam. Jest wiele rodzajów do wyboru: bardziej owocowych lub ziołowych. Ja upodobałam sobie zwłaszcza ziołowe i w tym roku skuszę się na Elderberry&Echinacea, Night Time oraz Detox


4. Dobra wiadomość dla fanek marek selektywnych - również Sephora postanowiła w tym roku dołączyć do DDD. Ja na pewno zamówię, z myślą o prezencie gwiazdkowym, wielozadaniowy krem dla mojej mamy. 



Są to moje absolutne pewniaki. Piszcie, co Wy macie w planie kupić lub który sklep koniecznie muszę odwiedzić :)




11 komentarzy:

  1. O nie :-D. Przez Ciebie chce te pomadki teraz :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też chcę przez blogi :P A zwłaszcza dzięki swatchom Katosu

      Usuń
  2. ja sobie perfumy zamowie, ktore juz dano sobie upatrzylam, no i napewno pedzle!

    OdpowiedzUsuń
  3. O Golden Rose to będzie mój target. W końcu zaopatrze się w więcej pomadek i kredek!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja zajrzę na stronę Tołpa, ale zaciekawiły mnie również polecane przez Ciebie herbaty

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tołpa jest nieco za droga a jej produkty można znaleść chociażby w Biedronce :)

      Usuń
  5. Chciałabym otworzyć swój salon kosmetyczny i zastanawiam się nad tym gdzie kupić urządzenie do sonoforezy . Wiem jednak, że jest to bardzo duża inwestycja i sporo pieniędzy musiałabym wydać za jednym razem. Z drugiej strony i tak wyjdzie mi to taniej, niż miałabym kupować każde urządzenie z osobna... Gdzie najlepiej szukać takich sprzętów? Czy możecie polecić jakąś hurtownie? Czy warto zamawiać przez Internet?

    OdpowiedzUsuń