czwartek, 17 kwietnia 2014

Projekt denko - luty 2014

Mam lekkie opóźnienie w spisywaniu mojego projektu :) Po świętach będzie denko z marca i później już chyba od razu kwietniowe.

Wszystkie puste opakowania z lutego:


1. Avea szampon z ogórkiem i aloesem - całkiem poprawny szampon z SLS, stosowałam go raz na jakiś czas. Mimo zapewnień producenta jest za mocny do codziennego stosowania. Nie był też wydajny, miał rzadką, lejącą się konstystencje. Nie kupię ponownie.
Następca: Yves Rocher szampon oczyszczający.
2. Balea Professional Oil Repair Spulung - odżywka daje mega wygładzenie i piękny połysk na włosach. Jest to jedna z niewielu, która potrafi dociążyć moje włosy. Zakochałam się w jej zapachu, więc kupiłam serum na końcówki z tej samej serii, a wystraczy mi on chyba na ponad rok. Kupię ponownie.
Następca: Balea odżywka pomarańczowa do włosów farbowanych


3. Alterra oliwka migdał i papaja - stosowałam do olejowania włosów, uwielbiam mieszanki olejowe z Alterry. Kupię ponownie.
Następca: Choises olejek grejpfrutowy
4. Fa anti perspirant 96h - genialny dezodorant, który jest niezawodny. Zwłaszcza na siłowni. Polecam go! Kupię ponownie.
Następca: Oriflame dezodorant nie pozostawiający białych śladów.
5. Perfecta serum do szybkiej redukcji cellulitu - niestety działanie chłodzące nieco dyskwalifikuje ten produkt na zimę. Fajnie napina skórę, ale wiecie, że na tym koniec, jeśli chodzi o działanie. Nie kupię ponownie.
Następca: Eveline termoaktywne serum
6. Palmolive żel pod prysznic z algami - niestety mało wydajne są te żele. I wysuszają skórę. Nie kupię ponownie.
Następca: Palmolive różowy.


7. Biochemia urody hydrolat oczarowy - mój ulubiony hydrolat, fantastycznie łagodzi skórę i niweluje uczucie spięcia skóry. Kupię ponownie.
Następca: hydrolat z róży
8. Cosmo Spa rewitalizująca maska algowa - bardzo dobra maska, niestety mało wydajna. Nie kupię ponownie.
Następca: Vabra maska algowa kawiorowa
9. Bielenda maska algowa żurawinowa - moja ukochana maska niestety się skończyła :( Na pewno kupię ponownie, jeśli nie tą to inny rodzaj z Bielendy. Polecam.


10. ELF puder complexion perfection - puder był rewelacyjny i genialnie gasił zaczerwienienia, ale mocno pylił i był mało wydajny. Nie kupię ponownie.
Następca: MAC Mineralize Skinfinish Natural Light
11. Yves Rocher hydra vegetal żel krem - polubiłam się z tym kremem, zwłaszcza w tym małym opakowaniu. Stosowałam po siłowni :)
12. Thalgo Energising Vitality Cream - zakochałam się w tym kremie, 2 ml wystarczyły mi na 3 razy. Cudownie działa. Ale raczej nie kupię ze względu na cenę. 


14. Maseczki dermo pHarma + - moje ulubione maseczki w płacie. Na pewno kupię ponownie.
15. Iwostin krem na noc redukujący niedoskonałości - co mnie zaskoczyło w tej próbce to fajne działanie nawilżające, ale ja nie mam już niedoskonałości. Nie kupię ponownie.
16. L'biotica Biovax maseczke z 3 olejami - tak jak myślałam, olej kokosowy na moich włosach to nie jest dobre rozwiązanie. Nie kupię ponownie.
17. Rival de Loop maseczka truskawkowa - działanie marne i koszmarnie chemiczny zapach, nie kupię ponownie.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz