niedziela, 14 października 2012

Circus Circus - czerwono i brokatowo na pazurkach



Pragnę Wam zaprezentować lakier już ze starej kolekcji limitowanej uwielbianej przez wszystkich firmy Essence. Mi udało się go dopiero zakupić niedawno, w koszyczkach wyprzedażowych w Drogerii Natura. Nie wiem dlaczego, ale jakoś nie miałam ochoty ich kupować od razu, dopiero teraz, na jesień wydał mi się idealny. 
I to była dobra decyzja! Lepiej późno niż wcale. Trwałość jest średnia, 4-5 dni bez odprysków, natomiast ja i tak zmieniam kolorki na pazurkach właśnie po takim czasie, szybko mi się nudzą non stop takie same odcienie. Na wyróżnienie zasługuje szybkość schnięcia lakieru oraz oczywiście cudny efekt jaki daje. Najbardziej podoba mi się właśnie wtedy, gdy wszystkie paznokcie pokryte są brokatowym topem, który idealnie się komponuje z krwistą czerwienią lakieru. 
Już wiem, że to mój ulubiony wybór na nadchodzącą jesień :)

Maddalena.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz