niedziela, 25 listopada 2012

Zakupy w Rossmannie

Tak, to oczywiste, że i ja skorzystałam z mega rossmannowskiej promocji - minus 40% na wszystkie kosmetyki w szafach (maybelline, paris bourjois etc.)

Postanowiłam, że kupię sobie produkty, których normalnie nigdy bym nie kupiła, bo są drogie, nawet jeśli są w promocyjnej cenie. Dotyczy to głównie osławionego podkładu i czekoladki z Paris Bourjois. Oprócz tego obkupiłam się w szafie Wibo, starając się nie rzucać na kosmetyki, tylko zastanowić się, czego naprawdę potrzebuję. Okazało się, że potrzebowałam tuszu, lakieru (bo nie mam jeszcze takiego odcienia przecież :D) oraz nawilżającej pomadki.











Koszt podkładu i bronzera - jakieś 35 zł każde. Koszt pomadki, lakieru i tuszu - ok 5-6 zł.

Zalecam się pośpieszyć, bo mega obniżka kończy się 28 listopada :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz