niedziela, 17 lutego 2013

Sesja dyplomowa - zdjęcia

Dziś ukończyłam szkolę wizażu i stylizacji Beauty Art.
Uzyskanie tego dyplomu to była dla mnie ważna chwila.
Maluję od kilku lat, ale szkoła usystematyzowała moją wiedzę oraz mam teraz jeszcze więcej doświadczenia.
Chciałam się z Wami podzielić zdjęciami z sesji dyplomowej.







Zdjęcia wykonał Marcin Micuda.
Pozowała modelka Daria Janikuła.
Wizaż i stylizacja - Magdalena Durda

Zupełnie inaczej się czuję jako dyplomowana wizażystka i stylistka.
Na pewno będzie mi brakować dziewczyn z mojej grupy oraz naszej prowadzącej, pani Justyny.
Byłyśmy zgraną grupą kilkunastu wiecznie rozgadanych i roześmianych dziewczyn.
Przez rok czasu każda z nas bardzo się zmieniła.
Na każdych zajęciach robiłyśmy zdjęcia naszych makijażu i naprawdę widać ogromną różnicę pomiędzy naszymi pracami sprzed roku a tymi teraźniejszymi.
Wcześniej byłam samoukiem, a teraz przejęłam cząstkę doświadczenia świetnie wyszkolonej kadry Beauty Art.
Będę jeszcze długo wspominać ten rok :)
Ale każda z nas musi iść już w swoim kierunku. Planuję odbyć jeszcze studium z stylizacji fryzur, aby dopełnić moją urodową wiedzę i umiejętności.


Pozdrawiam Was serdecznie.
M.

3 komentarze:

  1. Świetne zdjęcia i makijaż rewelacja, gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  2. ale Ci zazdroszczę takiej szkoły - sama myślę bardzo poważnie o tym kierunku :) Jestem od wrażeniem Twojego talentu! Życzę powodzenia w dalszej karierze:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne prace ! Masz na prawdę talent. I oczywiście gratuluję zdania dyplomu :)

    OdpowiedzUsuń