środa, 11 września 2013

Projekt denko lipiec 2013

Niestety zgubiłam zdjęcia z czerwca, więc nie będzie projektu denko z tego miesiąca, a szkoda bo miałam dużo fajnych produktów. Opakowania wyrzuciłam już dawno, więc nic z tego :(
Zapraszam Was zatem na projekt denko lipca 2013.

LIPIEC:


1. Mydełko do rąk Milk&Honey Oriflame - moje ulubione mydełko z tej firmy. Kocham ten zapach. Nie wysusza rąk. Na pewno jeszcze kiedyś kupię ponownie.
2. Płyn do kąpieli Raspberry & Vanilla Original Source - stosowałam jako żel pod prysznic (zgodnie z opisem na opakowaniu). Bardzo spodobał mi się ten zapach i kremowa konsystencja. Na pewno wrócę do tego zapachu, ale już raczej w wersji żelu do mycia ciała, ten był trochę rzadki.



3. Odżywczy balsam do ciała z maliną nordycką Neutrogena - bardzo dobrze nawilża i na pewno do niego powrócę po wykończeniu mojego balsamowego zapasu. Przyjemny zapach.
4. Krem do ciała Full Moon Oriflame - niestety zawiodłam się na zapachu, który nie przypominał tego z katalogu. Nawilżenie średnie, była to limitowanka, ale i tak nie kupiłabym ponownie.


5. Odżywka olejek z awokado i masło karite Ultra Doux Garnier - to jedna z najlepszych odżywek jakie miałam okazję używać. Moje 2 lub 3 opakowanie, kupię kolejne.
6. Płyn do higieny intymnej Facelle - tę wersję lubię najbardziej, oczywiście do mycia włosów. Kupuję ciągle i używam na co dzień na przemian z Babydreamem.


7. Antyperspirant mięta i malina Oriflame - piękny zapach, ale działanie średnie, nie kupię ponownie.
8. Antyperspirant 24 h Activelle Oriflame - nawet godziny nie wytrzymywał, więc nie ma o czym mówić. Nie kupię już nigdy i Wam też nie polecam.


9. B-Lens płyn do soczewek - kupowany w Rossmannie, bardzo dobry płyn, na pewno jeszcze nieraz go kupię. Super czyści soczewki bez pocierania.
10. Olejek Swedish Spa Oriflame - piękny zapach, jakbyśmy znajdowały się na marokańskim targowisku przypraw i olejków, ale niestety działanie nawilżające żadne, a nawet wręcz przeciwnie - może wysuszać skórę. Nie kupię ponownie.


11. Kuracja wzmacniająca w ampułkach Joanna - niestety zawiodłam się na tym produkcie. W przypadku Jantaru od razu widziałam efekty, tutaj ich nie było. Nie kupię ponownie.
12. Peeling do stóp Be Beauty - niby porządny zdzierak z ostrymi granulkami, ale jakby wiele nie robi dla naszych stóp. Na pewno nie poradzi sobie z piętami (nic tylko pumeks daje radę), a do reszty stopy mogę używać zwykłego peelingu do ciała. Nie kupię ponownie.


13. Olej z pestek malin Biochemia Urody - mój pierwszy olej tego typu. Używam często z żelem hialuronowym lub solo. Nie wiem czy wrócę do tego rodzaju, ale lubię pielęgnację olejami. Może kupię.
14. Próbka kremu Collin - ciężko coś stwierdzić, próbka była zdecydowanie za mała, a cena odstrasza. Raczej nie kupię pełnowymiarowego produktu.
15. Bomba witaminowa Joko - NAJLEPSZA odżywką jaką miałam. Obecnie mam coś innego od Joko, ale wrócę do niej jak tylko znajdę w sklepie. Kupię ponownie.


16. Soczewki konraktowe Pure Vision 2 - były REWELACYJNE. Są nieco droższe od tych, które kupowałam do tej pory, ale warto. Oko nie wysycha i nie jest podrażnione. Bardzo polecam. Kupię ponownie.
17. Wosk zapachowy True Rose Yankee Candle - jak w tytule, zapach róż, bardzo mocny. Dla pasjonatów kwiatowych aromatów. Mi on aż tak nie przypadł do gustu. Nie kupię ponownie.




Na 17 produktów aż 8 nie kupię ponownie. Jeszcze mi się tak nie zdarzyło w żadnym miesiącu. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz