poniedziałek, 23 września 2013

Projekt denko - sierpień

Zapraszam na nieco zaległy projekt denko z sierpnia. 
Jak teraz tak patrzę na te zdjęcia to od razu przypominają mi się upały - fotki robione na balkonie wśród promieni słońca. To było piękne.




1. Woda termalna Avene - używałam głownie podczas upałów, opalania i w trakcie treningu. Bardzo wydajna i kupię ponownie, gdy będzie dostępna w rozsądnej cenie.
2. Płyn do kąpieli chocolate and mint Original Source - zużyłam pod prysznicem, przyjemny zapach, ale odchodzę powoli od żeli z sls. Nie kupię ponownie w związku z tym.
3. Sól do kąpieli Spa odżywiająca miód i mleko BeBeauty - używam tylko do kąpieli stóp, bardzo spodobał mi się ten zapach. Kupię ponownie.


4. Farba do włosów Garnier Color Naturals Creme - nie jestem niestety zadowolona z tej farby. Kupiłam na promocji w Biedronce i chyba to był błąd, słyszałam, że lądują tam produkty nie do końca te same co w drogeriach. Szybko się spłukała i paradoksalnie bardzo ubrudziła skórę głowy i nie chciała się domyć z niej. Nie polecam. A muszę zużyć jeszcze jedno opakowanie. Nie kupię ponownie.
5. Odżywka nadająca objętość Garnier Ultra Doux - niestety jest to kolejny produkt Garniera, na którym się zawiodłam. Wiele nie robi z moimi włosami, daje radę tylko przy metodzie mycia włosów OMO jako drugie O. Nie kupię ponownie.


6. Żel pod prysznic Jardins du Monde Granat z Hiszpanii Yves Rocher - oczywiście używałam do mycia włosów jako mój średni szampon - 2 razy w tygodniu. Uwielbiam za zapach i na pewno kupię ponownie dokładnie ten sam :)
7. Serum z różą alpejską Alverde - całkiem przyjemny produkt, ale nie do końca jestem przekonana co do jego działania. Nie nawilżał dostatecznie mocno a ciężko ocenić działanie przeciwstarzeniowe. Był za to bardzo wydajny i nie drogi. Nie mam do niego obecnie dostępu, ale raczej nie kupiłabym ponownie.


8. Próbka kremu redukującego trądzik Ziaja - bardzo mi się spodobał i myślę, że kupię pełnowymiarowe opakowanie kiedyś. Nadaje się na dzień pod makijaż i przyjemnie koił moją skórę.
9. Maska kompres 4D Dermo pHarma + - kupiłam w Biedronce za śmieszne pieniądze, ale bardzo mi się spodobał ten rodzaj produktu. Przyjemne stosowanie i nawilżenie po. Polecam nie tylko na ważne okazje. Kupię ponownie.
10. Yankee Candle wosk Vanilla Cupcake - jeden z moich ulubionych zapachów i żałuję, że się już skończył. Dla wielbicielek wanilii. Kupię na pewno ponownie.
11. Mydełko rumiankowe - dostałam rok temu jako próbkę na targach kosmetycznych i jakoś udało mi się zużyć. Nie jestem przekonana do naturalnych mydeł. Są jakieś dziwne i mam wrażenie, że nie myją i pokrywają skórę tępym, matowym filmem. Nie kupię ponownie.
12. Mezosystem ampułka z witaminą C - stosowałam ją pod maski algowe i jest bardzo wydajna. Myślę, że wrócę do tego produktu, chociaż ciężko ocenić jej działanie.



6 na 12 produktów okazało się strzałem w dziesiątkę.
5 niestety - bublami.
1 jestem niepewna, ale pewnie się skuszę :)

2 komentarze: