wtorek, 4 września 2012

Co zabieram ze sobą na 10dniowy wyjazd? - kolorówka

Hej!
Wyjeżdżam dziś na wakacyjny wyjazd do Ustki. Pomyślałam, że to dobry pomysł, aby pokazać Wam co będę ze sobą taszczyć w walizce :) Starałam się oczywiście ograniczyć, ale czy mi się to udało to już pozostawiam Waszej opinii.


1. Countouring Blush & Bronzing Powder Elf - dwa w jednym, idealne na wyjazdy.
2. Complexion Perfection Elf - puder ten dobrze mi się sprawdza w połączeniu z Blemish Base z Eveline.
3. Róż w kremie z Essence z kolekcji limitowanej Ready for boarding - nie wiem co to za nr, ponieważ naklejka jest przyklejona w miejscu gdzie powienien być numerek. 
4. Korektor Multi Mineral z Bell - zachwyca mnie swoją trwałością oraz kryciem.
5. Shine powder z Sensique - nowy zakup, w kolorze 104, omiatam nim całą twarz dla efektu zdrowej, połyskującej cery.
6. Rozświetlacz High lights z Technic - uwielbiam efekt tafli wody jaką daje ten rozświetlacz, czasem mieszam go z Blemish Base.
7. Rozświetlający korektor pod oczy z Oriflame - ja mam w odcieniu żółtym, nakładam naprawdę minimalną ilość dla delikatnego efektu rozświetlenia okolic oczu. Ja nie mam problemu cieni pod oczami, więc nie wiem jak u niego z kryciem.
8. Blemish Base z Eveline - fajny krem tonujący, idealny na lato.


1. Eyeliner z Wibo - wielbiony przez rzesze konsumentek, u mnie również się sprawdza, zwłaszcza, że nie chce mi się bawić z żelowym eyelinerem, wiadomo dodatkowy pędzelek trzeba zabierać, a i więcej czasu trwa nakładanie.
2. Maskara z Isadory Big Bold - to mój ulubieniec wakacji, daje mega czarne i mega pogrubione rzęsy.
3. Korektor do brwi brązowy - jestem w trakcie zapuszczania brwi i zmieniania ich kształtu, także nie podkreślam ich cieniem, jedynie utrwalam takim żelem.
4.Kredka z Basic w kolorze cielistym - na dolną linię wodną.
5. Czarna kredka z Avonu Supershock - bardzo lubię nią obrysować oko w zewnętrznych kącikach i rozmazać ciemnym cieniem.
6. Grzebyk do rozczesywania rzęs z Inglota - a tak wrazie czego, rzadko potrzebuję.
7. Baza pod cieniem z Artdeco - mam już końcówkę, którą mam nadzieję zużyć na wyjeździe. Baza służy mi dobrze, ale ta końcówka jest bardzo tępa w nakładaniu.
8. Zalotka do rzęs z Oriflame 

1. Pomadka Catrice w kolorze 220 Mrs. Brightside
2. Pomadka Catrice w kolorze 110 Shy Flamingo
3. Pomadka NYX LSS 595 Strawberry Milk
4. Pomadka Maybelline NY 410 Mandarine Fizz
5. Pomadka Avon Colortrend Winter Wine
6. Pomadka Sensique 303 - moja idealna pomadka w kolorze moich ust. Pięknie pachnie i nawilża
7. Jelly Gloss z Isadory - uwielbiam ten efekt mokrych ust
8. Lipstain x 2 - Oriflame, Red & Raspberry



 Bez cieni by się nie obyło. Zdecydowałam się na takie najbardziej kolorowe z moich zbiorów. Uwielbiam ciebie Sleeka. 
1. Mediterranean collection Monaco
2. Circus
3. Sunset
4. Caribbean collection Curacao


Tak więc ja się teraz pakuję i sobie jadę (12 h w autobusie...). Zaplanowałam parę postów, także na blogu nie będzie mnie brakowało :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz