środa, 19 września 2012

Makijaż 1 - Stare złoto na wieczór

Twarzy użyczyła mi moja piękna przyjaciółka Anna :)


Makijaż oka wykonany przy pomocy zaledwie trzech cieni z palety 15 cieni matowych i perłowych ze sklepu internetowego Lenka Kosmetik. Na całą powiekę nałożyłam złoty beż (pierwszy środkowy cień od lewej strony palety). Wzdłuż linii rzęs użyłam kredki brązowej Basic, którą rozmazałam najciemniejszym matowym brązem z tej palety. Na granicy brązu nałożyłam stare złoto (prawy dolny róg palety) i roztarłam jeszcze raz złotym beżem, aż pod sam łuk brwiowy. Wewnętrzny kącik zaznaczyłam beżem od Miyo (HAZE No 26) a dolną powiekę pięknym brązem z drobinkami Kobo (208). Wytuszowałam rzęsy i gotowe. Z brwiami nie robiłyśmy nic, pozostały naturalne, uprzednio wyczesane grzebykiem.



Na twarzy znajduje się podkład Kobo Ideal Cover (403 Sand Beige). Policzki, czoło, linia żuchwy i boki oraz czubek nosa wykonturowałam bronzerem Sensique Summer Bronze. Usta zaznaczyłam błyszczykiem Paese w kolorze delikatnej moreli.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz